דף הבית מאמרים תרגיל נשימה למצבי לחץ וחרדה /טלי וחנן זהר

הפוך לדף הבית הפוך לעמוד הבית   הוסף את meditation.co.il למועדפים שלך הוסף למועדפים
Meditation.co.il עמוד הבית
הזנת תכנים
פרסום באתר
יצירת קשר

רוחניות

,

יוגה

, צמיחה אישית,

מדיטציה

...   מעוניינים לקבל מידע נוסף? הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו.
חיפוש באתר
קישורים מומלצים
סוגנדו
לימודי רפואה משלימה
מהי הארה
תטא הילינג
אומ מרכז מדיטציה
יוגה ישראל
כל הקישורים
+ הוספת קישור
קטעי וידאו

תרגיל נשימה למצבי לחץ וחרדה /טלי וחנן זהר / טלי וחנן זהר

הוספת תוכן לאתר
מאמר קודם מאמר הבא
שלח לחבר   גרסת הדפסה
תרגיל נשימה למצבי לחץ וחרדה /טלי וחנן זהר


פעמים רבות בחיים אנו נמצאים במצבי לחץ וחרדה, במיוחד בעקבות השינויים שאנו עוברים בתקופה זו בתחומים רבים.
לעיתים יש תחושה של בלבול, חוסר וודאות ורגשות מעורבים.
כל אלה יכולים ליצור פחד,חרדה ומצוקה שיכולה להתבטא במספר תופעות לוואי- מתחושה לא נעימה בגוף ועד קוצר נשימה, זיעה קרה ותחושה של חוסר שליטה.
תרגיל זה יעזור לכם בכדי להירגע, ולהחזיר את הגוף לאיזון והרמוניה .
תרגלו אותו בכל זמן שאתם רוצים, וכל מה שאתם זקוקים לו הוא כמה דקות עם עצמכם. התרגול הוא פשוט ונועד לכולם,
בהצלחה...

1. שבו בישיבה נוחה (חשוב שהישיבה תהיה נוחה בכדי שלא יהיה צורך לזוז במהלך התרגיל)
חשוב שעמוד השידרה יהיה ישר.

2. עיצמו את העיניים, הרפו את שרירי הפנים, הראש, העיניים, הלסת, שרירי הגרון, החזה, הבטן, הידיים, הגב, הישבן והרגליים.
הגיעו למצב שבו כל אזור הגוף רפויים ושלווים.

3. נשפו את כל האויר המיותר החוצה והמשיכו לנשום. לשאוף פנימה ולנשוף .
החוצה, דרך האף ובקצב אחיד.

4. התמקדו באזור מסויים בגוף בו אתם מרגישים קושי, לחץ, חרדה או מצוקה כלשהי.
העבירו את תשומת הלב לאותו אזור בגוף (הבטן, החזה, כפות הרגליים...)

5. כוונו את הנשימה לאותו אזור, שאפו ומלאו את אותו בחמצן. דמינו את אותו אזור מתמלא בחמצן טהור ומרפא, עשו זאת באיטיות וללא מאמץ.

6. נשפו דרך האף לאט, בנוחות וללא כל מאמץ את כל האויר החוצה, עשו זאת תוך מודעות לאותו רגש שאתם חשים באותו אזור.

7. חזרו על כך 4-5 פעמים

8. קחו שוב נשימה עמוקה לאותו אזור בגוף בו אתם מרגישים קושי,
בעת הנשיפה דמיינו איך אותו רגש (קושי, פחד, תסכול...) יוצא החוצה מהגוף.

9. חיזרו על כך כמה פעמים שתירצו ובכל פעם תרגישו את כל הרגשות השליליים יוצאים מכם החוצה.
עשו זאת עד שתרגישו שאותו רגש נחלש עד שהוא יוצא מכם לגמרי.

10. הרגישו את הגוף שלכם רגוע ושלוי. הרגש השלילי התנקה מכם לחלוטין.

11. כעם תחשבו על רגש נעים (שמחה, אושר, סיפוק...), דמיינו עצמכם מרגישים אותו וחווים אותו במציאות שלכם.

12. נשמו נשימה עמוקה והרגישו שעם השאיפה אתם שואפים רגש זה פנימה אל תוך גופכם.

13. הרגישו איך הגוף כולו מתמלא באותו רגש ומגיע לכל פינה בגוף, מהראש ועד קצות
הרגליים.

14. חזרו על כך כמה פעמים שתרצו, עד שתרגישו שלווה ורוגע בכל חלקי הגוף.


טלי וחנן זהר מקימי בית "להיוולד מחדש"-המרכז הישראלי לנשימה מודעת.
אנו מטפלים ומנחי סדנאות ריברסינג מזה כ-6 שנים באזור המרכז, ומקיימים סדנאות מידי חודש וכן סדנאות חוויתיות בים המלח.
תהליך הריברסינג עזר לנו אישית לצמוח ולהגשים את כל משאלותינו, והיעד העיקרי שלנו הוא להפיץ את הכלי הנפלא הזה לכמה שיותר אנשים.
http://www.rebirthing.co.il

טלי - 052-8566947
חנן - 052-2897824
hanantali@gmail.com
מאת:טלי וחנן זהר  
דוא"ל:לחצו כאן לשליחת אימייל
קישור לאתר:http://www.rebirthing.co.il
מאמר קודם מאמר הבא
שלח לחבר גרסת הדפסה
פעילויות קרובות
מאמרים אחרונים
מדיטציה בעזרת הגוף הפיזי / מירי ארמה
הילד הפנימי שלי / יהודית לגיק
פסיכותרפיה בודהיסטית / רועי צור
NLP ודמיון מודרך - חשיבות התודה / אסנת בוקופצר - מטפלת בדמיון מודרך ו-NLP
מדיטציה למתחילים
שלבים ראשונים במדיטציה / חן אור
מהי אורה-סומה? / לינור פלד
דמיון מודרך ו-NLP מה זה? / אהובה קשת
רייקי / אורית אביר-נגר
Meditation Radio
הורוסקופ מאת
מזל אהרוני
עמוד הבית | מאמרים | פעילויות | הזנת תכנים | יצירת קשר | בניית אתרים | מפת האתר | תקנון האתר
Meditation.co.il הינו פורטל יחודי בתחומי ה

מדיטציה

,

רוחניות

,

צמיחה אישית

,

יוגה

 ו

תרגול רוחני

.
אנו מזמינים אתכם לגלוש באתר ולהתעדכן בסדנאות ובפעילויות בארץ. מומלץ גם להרשם לרשימת התפוצה שלנו, ולבקר באתר באופן שוטף.
למורים ולמטפלים בתחומי המדיטציה, יוגה, רוחניות וצמיחה אישית הפורטל מציעים אפשרויות פירסום מגוונות - חלקן בחינם.
פירוט מלא ניתן לקבל אחרי הרשמה קצרה כאן. מדיטציה מוצלחת.
מערכת ניהול תוכן האתר נבנה על-ידי  iMoon פיתוח תוכנה, בניית אתרים